Keuzehulp? Wij helpen je graag bel 050-210 3340 ( 09.30 - 21.00 )

KiteOnly Loyalty Points

Ben je op zoek naar een manier om te besparen op de bestellingen van je kitesurf materialen?

Als je nu een account aanmaakt ontvang je direct jouw eerst 5 loyaltypoints. (tijdelijke aktie)
Schrijf je je in voor de nieuwsbrief, dan ontvang je nogmaals 5 loyaltypoints. (tijdelijke aktie)

Met een account bij KiteOnly spaar je punten, kun je je bestellingen volgen, snel afrekenen en meerdere aflever adressen opgeven.
Gebruik hiervoor de onderstaande link.  

https://www.kiteonly.nl/customer/account/login

Wat heb ik aan die gespaarde punten van kiteshop KiteOnly.nl ??

Naast punten voor het aanmaken van een account en het inschrijven voor onze  heel interessante en leerzame nieuwsbrief krijg je  over het bedrag wat je bij ons uitgeeft 5% ''cash back''.  Dit bedrag kun je inwisselen bij een vervolg aankoop. Bel ons even als je het niet begrijpt of als je je punten in wilt wisselen en je komt er niet uit. 

Voorbeeld: je koop een Shinn Speedball t.w.v €699,- zodra deze bestelling is afgerond en de bedenktijd is verstreken dan zul je in je account 5% van €699,- = €34,95 euro tegoed (35 spaarpunten) terugvinden. 

Om de gespaarde punten in te wisselen log je in bij het plaatsen van je bestelling, tijdens het afrekenen kies je ervoor om één of alle punten te gebruiken het kopen van de kite, complete kiteset, kitesurf-board of overige kitesurf artikelen. 

Heb je vragen over het KO-loyalty programma, bel ons op 050- 210 33 40 of stuur je vraag naar info@kiteonly.nl 

KiteOnly reparatie garantie

Naast de standaard korting van 5% die je krijgt bij aankoop van bijvoorbeeld een kite of een complete kiteset bieden wij ook een kite reparatie garantie. Wat houdt dit precies in?

Koop je bij KiteOnly.nl een kitesurf kite of complete kitesurf set dan ben je er zeker van dat je het het eerste jaar geen extra kosten maakt voor kite reparaties.
Dit is de KO-reparatie garantie! Natuurlijk heb je fabrieksgarantie MAAR als jij je kite op de dijk crasht en de kite scheurt geheel in tweeen dan geldt de fabrieks garantie niet.
In dit voorbeeld geldt wel de KO-Reparatie Garantie.

Na telefonisch contact stuur je de kite op en wij repareren de kite GRATIS. Dit kan erg snel, vaak heb je de kite terug binnen 5 werkdagen nadat wij de kapotte kite hebben ontvangen. Je betaalt zelf alleen de verzendkosten.

Heb je vragen over de Kite Reparatie Garantie of wil je jouw kapotte kite opsturen? Bel ons 050- 210 33 40.