Koop kites, completes kite-sets, kite accessoires, kiteboards, droogpakken en wetsuits veilig online op KiteOnly.nl. Hieronder vind je belangerijke informatie over het bestellen van kitesurf spullen bij KiteOnly.nl.

 
 

 

Service & Contact

Telefonisch contact met KiteOnly: Hotline Nederland: 050 - 210 33 40. Bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 09.30 tot 21.00 uur.

E-mail contact met KiteOnly Per e-mail 7 dagen per week via: info@kiteonly.nl. Adresgegevens KiteOnly Kerklaan 30, 9751 NN HAREN

Overige gegevens Bank: ABN AMRO - Groningen IBAN: NL95ABNA0492074321 BIC: ABNANL2A KvK nummer: 56997310 BTW nummer: NL194469876B01

Bezoek KiteOnly

 

Bestellen & Betalen

In 3 stappen eenvoudig bestellen. Een bestelling plaatsen bij KiteOnly is heel gemakkelijk, snel en veilig. In 3 stappen is een bestelling afgerond. Kies de producten die je wilt kopen door op de knop “in winkelwagen” te klikken.

Stap 1: Winkelwagen. Ben je tevreden met de inhoud van je winkelwagen, kies dan voor de knop “afrekenen” en selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode. Druk nu op de knop “Afrekenen”..

Stap 2: Adres. Vul nu je naam en adresgegevens in. Let op! Heb je eerder een aankoop gedaan via KiteOnly.nl dan heb je Loyaltypoints verdient, deze kun je terugvinden in je account. Het gebruik van een account is niet verplicht! Klik nu op de knop “Volgende”

Stap 3: Betalen. In deze stap kies je de betaling via de door jou gewenste betaalmethode. Hierna is de betaling en je bestelling voltooid.

Webshop Keurmerk. KiteOnly.nl voldoet aan alle gestelde eisen van Webshopkeurmerk.

Hoe kunt u betalen? GiroPay - Maestro - Direct e-banking - Banktransfer - Mastercard - MisterCash - Visa - PayPal - iDeal.

 

Verzenden & Bezorgen

Verzenden. KiteOnly maakt voor de verzending gebruik van PostNL, DPD en TransMission. Er wordt op werkdagen bezorgd en PostNL heeft een zaterdag service. Exacte levertijden worden niet aangeven maar bij complete kite-sets, losse kitesurf kites, kitesurf boards en accessoires kun je een telefoontje van KiteOnly verwachten. Wij kiezen op basis van onze ervaringen voor elk product de meest betrouwbare vervoerder. Indien je bij aflevering niet thuis bent zal de vervoerder proberen om de bestelling op een ander tijdstip af te leveren. Uiteraard ontvang je hiervan een bericht in je brievenbus.

Bezorgen. Wij hechten waarde aan transparantie, ook in onze prijzen en voorwaarden. Daarom worden al onze producten, dus ook de kiteboards en goedkope accessoires gratis geleverd op elk adres binnen de EU..

Levertijden. Nadat wij je bestelling en betaling hebben ontvangen start bij ons het order- en uitlever proces. Wij leveren kites, kite-boards en accessoires van diverse kitesurf merken, hierdoor kunnen de levertijden per product verschillen als bijvoorbeeld de juiste maat niet voorradig is. Voor vrijwel alle producten geldt een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. (hierover houden we je duidelijk op de hoogte). Wil je voordat je gaat bestellen duidelijkheid? Bel ons op 050- 210 33 40 of mail info@kiteonly.nl en geef in je e-mail duidelijk aan wat je gaat bestellen (vermeld het merk, type, de afmeting/maat ,kleur ) Wij geven dan de verwachte levertijd aan.

 

Assortiment & Voorraad

Voorraad. KiteOnly streeft ernaar om zo min mogelijk producten op voorraad te houden. Je kunt er wel van uitgaan dat de kitesurf artikelen in ons assortiment binnen 2 à 5 werkdagen zonder extra kosten thuis afgeleverd worden. Hierover wordt je geinformeerd. Als het bestelde product niet bij onze leverancier op voorraad is dan hoor je dit direct. KiteOnly.nl is van alle merken op de website Official en Authorized Dealer. Wij houden ons aan de Stichting Thuiswinkel Waarbog en Webshop Keurmerk eisen. Wij zijn ook wettelijk verplicht om een bestelling binnen 30 dagen te leveren. Kunnen wij door onvoorziene omstandigheden niet binnen 30 dagen leveren dan ontvangt u altijd uw aankoopbedrag terug. (als je niet langer wilt wachten en de aankoop wilt ontbinden).

Productinformatie. Bij ieder kitesurf product uit het assortiment van KiteOnly vind je een uitgebreide omschrijving. Heb je ondanks deze productomschrijving vragen over het artikel dan kunt je contact met ons opnemen via de klantenservice door ons bellen op 050 - 210 33 40 of een e-mail te sturen naar info@kiteonly.nl Ook kunt je op elke productpagina gebruik maken van de functie ''stel hier je vraag''.

Speciale wensen. Ben je op zoek naar een speciaal product of wil je iets extra's toevoegen aan je bestelling? Heb je een vraag omtrent kitesurfen of landboarden of snowkiten? KiteOnly helpt je graag bij het realiseren van jouw wensen. Neem voor een grotere bestelling kites of kitesurf boards contact met ons op.

Grotere aantallen / zakelijk gebruik. Indien je van plan bent een product in grote aantallen af te nemen dan gelden hiervoor wellicht aangepaste prijzen. Via de website van KiteOnly kan je een offerte op maat aanvragen. Binnen 1 à 2 werkdagen zal de prijsopgave per e-mail worden toegezonden. Stuur hiervoor een e-mail met jouw wensen naar info@kiteonly.nl of bel direct 050-210 33 40

 

Annuleren en Retourneren

Herroepingsrecht.
heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag dat u de artikelen heeft ontvangen.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Klikt u hier om het model herroepingsformulier te downloaden

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Nadat u te kennen heeft gegeven de overeenkomst te willen herroepen, heeft u 14 dagen om het product terug te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Gevolgen van de herroeping.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft

gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht

Als een artikel beschadigd is of gedragen, dan zijn wij genoodzaakt kosten hiervoor in rekening te brengen (proberen van de artikelen mag natuurlijk wel). Ook bij een sterke etenslucht of rooklucht aan de artikelen zullen wij schoonmaakkosten moeten doorberekenen.

 

Klachten & Suggesties

Klachten / Transportschade. Bij KiteOnly vinden we klanttevredenheid belangrijk. Als je een slechte ervaring hebt met een product, bijvoorbeeld transportschade meld dit direct !! Wij willen onze dienstverlening verbeteren. Bij schade of bij incomplete leveringen accepteren wij een klacht alleen per e-mail via info@KiteOnly.nl Op deze manier is er meer controle over de klacht en de status van de opvolging van onze kant. Vermeld altijd duidelijk je klantnummer, het bestelnummer en een korte omschrijving van de klacht. Tevens ontvangen wij graag 1 tot 3 foto's om de klacht te beoordelen en te overleggen met de producent, leverancier of vervoerder.

Grote foto bestanden boven 1 MB kun je snel en makkelijk verzenden via bijvoorbeeld www.wetransfer.info Binnen 14 dagen zullen wij de klacht beantwoorden en tot een oplossing komen.

Suggesties. Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? KiteOnly.nl verbetert haar dienstverlening dagelijks en stelt jouw reactie daarom zeer op prijs! Laat het ons weten per e-mail info@KiteOnly.nl of bel 050-210 33 40

 

Garantie

Garantie op onze producten. Als u een bestelling plaatst bij kiteonly.nl heeft u recht op een goed en werkend product. Voor de meeste producten in de webshop kiteonly.nl geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar en kan oplopen tot 2 jaar. Wat de fabrieksgarantie is, staat altijd vermeld in de handleiding van een product. Daarnaast staat de garantietermijn vermeld op de productpagina van een product.

Garantie bij kiteonly.nl. Een minimale fabrieksgarantie van 1 jaar - tenzij anders vermeld. - De fabrieksgarantie gaat in vanaf de datum van aankoop. - Het product is bij kiteonly.nl gekocht. - De door ons aangeboden garanties doen niets af aan de wettelijke garantie waar u recht op heeft.Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De garantie geldt niet voor: Schade als gevolg van onjuist gebruik van het product. - Onderdelen die zijn getroffen door slijtage. - Producten waarvan de beschadiging of het defect bekend was vóór aanschaf van het product.

Als klant van kiteonly.nl heeft u recht op een zichttermijn van tenminste 14 dagen vanaf de eerst volgende werkdag na ontvangst van de bestelling. Lees meer over het retourneren van een product en de zichttermijn van 14 dagen.

Vragen. Heb je vragen over de producten / diensten van KiteOnly en vind je geen antwoord op de website? Neem contact op met onze klantenservice: info@KiteOnly.nl of bel 050-210 33 40.